CZY RÓŻ TO MÓJ KOLOR?



Jako że, moja szafa to mieszanina kolorów czarno-szaro-beżowych (nic na to nie poradzę - KOCHAM JE😉) postanowiłam odrobinę zaszaleć, czego efektem jest pierwszy! RÓŻOWY sweter w mojej kolekcji.
Nastawienie do tego koloru mam nieco zachowawcze, nie wybucham entuzjazmem na jego widok i zdecydowanie nigdy nie jest on pierwszym wyborem wśród innych kolorów, aleee... urzekł mnie! Poczułam wiosnę i wraz z nią chęć odświeżenia garderoby - do czego namawiam każdą z Was! Różowy to kolor kojarzony z ciepłem, miłością i wrażliwością. Wycisza (oczywiście nie w nadmiarze). 
Mój wybór padł na sweter z wiosennej kolekcji ZARY. Kolor jest średnio nasycony, raczej pastelowy, przez co nadaje się na wiele okazji. Nie jest odpychający ani nachalny. Domieszka wełny w składzie sprawia, że sweterek sprawdzi się doskonale w chłodniejsze dni.

Sweter: ZARA
T-shirt: MANGO
Jeansy: LEE
Okulary: PEPE JEANS

Komentarze

Instagram